10. svibnja 2013.

Tjedan jagoda - Zabaione s jagodama


Dragi moji, veseli me da su vam se svidjeli moji ovotjedni recepti s jagodama.
I zato ćemo se danas počastiti finim talijanskim pjenušavim desertom. 
Pozvala sam ga na naše druženje, a on je najavio i svoju otmjenu pratnju - princezu Jagodu.
Hmmm...vidi ti njega! Mislite li da se Zabaione zaljubio? 
To ćete morati otkriti sami ... a možda se i Vi zaljubite! Ja već jesam :o)


Kao što sam najavila za sve ovotjedne deserte i ovaj recept je prilično jednostavan.
Još samo par riječi prije nego se upustite u ljubavnu avanturu :)
U ovaj desert idu slatka bijela vina. Uobičajeno se radi s Marsala desertnim vinom, dostojna zamjena može biti Prošek ili Porto. U slučaju da ne možete nabaviti baš ništa od toga, dobro će doći i neko poluslatko bijelo vino tipa Chardonay, Muškat i slično.




Put u slatku avanturu...
  • 4 žumanjka
  • 80 gr šećera
  • 1/2 čaše slatkog vina Marsale (ili Prošeka) 
  • jagode 

U manjoj inox ili vatrostalnoj posudi umutiti pjenasto žumanjke sa šećerom.
Posudu sa umućenim žumanjcima staviti na paru iznad druge posude s lagano grijanom vodom.
Uliti vino miksajući nad parom oko 5 minuta ili dok se smjesa ne počne dizati. 
U visoku čašu složiti narezane jagode te na njih žlicom dodati pjenu.
Ukrasiti po želji i servirati odmah.

 Love is in the Air, Strawberry Affair!






cookandplay

Broj komentara: 6:

  1. Zabaione obožavam, vidiš nikada mi nije palo na pamet da ga radim kod kuće, ali znam da odlično funkcionira s bilo čime, a slatkasto-kiselkaste kombinacije volim. Jesi ti to opljačkala tržnicu s jagodama? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj, jednostavno je, a s voćem savršeno.
      Rastu mi na balkonu :))

      Izbriši
  2. Krasna kombinacija jagoda, vina i...ljubavi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna. Točno to, sve si rekla. :)

      Izbriši
  3. Odlična kombinacija i pravi elegantni i ukusni desert !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Drago mi je da ti se svidja, hvala puno.

      Izbriši