11. svibnja 2013.

Tjedan jagoda - Recesijska voćna torta


f 5/2012
Tjedan je na izmaku i moj serijal s jagodama se približio kraju. Nadam se da ste pronašli nešto za sebe ili dobili poneku slatku ideje za vikend.
Ako još niste odlučili, predlažem ovu jednostavnu, povoljnu i finu torticu.
Kao što joj samo ime kaže, prilagođena je vremenima u kojima živimo. Ne želim otvarati tu temu, ne bi ovaj post bio nimalo kratak, a ni sladak.
Poanta ovog posta je kako doskočiti recesiji i fino se zasladiti. 
Neki se možda sjećaju, kad sam ovu tortu radila prošle godine, izračun ukupne cijene potrebnih namirnica bio je cca 13 kuna.
Ove se godine računica penje na 17 kn, najviše zbog cijene jagoda, koja bi idući tjedan ipak trebala biti niža.
Sve u svemu, za cca 15 kuna, ili samo 2 €, imamo finu torticu. Ima li povoljnije?!
I zato krenimo u akciju - tortom protiv recesije! :)

Recesijska voćna torta 

za biskvit
  •  3 velika jaja 
  •  6 žlica šećera
  •  1 vanili šećer 
  •  4 žlice vode
  •  7 žlica brašna
  •  1 žličica praška za pecivo
Mutimo bjelanjke u snijeg, uz postepeno dodavanje šećera. Miksajući dodajemo žumanjke, jedan po jedan, i na kraju vodu. U pjenastu smjesu umiješamo brašno pomiješano s praškom za pecivo.
Smjesu izlijemo u okrugli kalup (promjera do 22 cm) koji smo prethodno obložili masnim papirom.
Pečemo otprilike 20-25 min u zagrijanoj pećnici na 180 C. Ohladimo.

za kremu
  •  450 ml mlijeka
  •  1 puding od jagoda 
  •  oko 20 dkg svježih jagoda
Skuhamo puding od jagoda u mlijeku (sa šećerom prema uputi).
Svježe jagode narežemo na kockice i umiješamo u skuhani, prohlađeni puding.

Ohlađeni biskvit prerežemo i nafilamo kremom.
Tortu izvana možemo ukrasiti šlagom, čokoladom, jagodama...prema izboru i mogućnostima.


Ali to još nije sve! :) 
Kliknite na ovaj kolaž koji će vas odvesti na sve moje recepte s jagodama.


Odagnajte brige i probleme, odmorite se i počastite jagodama.
Toliko od mene, vrijeme je da se i ja malo odmorim :)
Želim svima ugodan vikend!


Update! Nema odmora :D, jučer sam ju opet radila, verzija br. 2!







cookandplay

Broj komentara: 10:

  1. Biskviti sa voćem su mi često najdraža kombinacija, jednostavno i dobro, a takav je i ovaj kolač. Jagode me čekaju u frižideru.... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene su čekale i pala je još jedna Recesijska. :)

      Izbriši
  2. Odični recepti sa jagodama, a uz ovu tortu i recesija lakše padne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.:) Tortom protiv recesije! ;)

      Izbriši
  3. Izvrsno, jednostavno i jeftino! Spremam recept:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno ti je sve! Obožavamo jagode! Nadam se da ću stići spremiti nešto ovaj vikend.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lily :) Taman su stigle domaće.

      Izbriši
  5. Kakva kolekcija ...Sezona jagoda je kod vas, treba to iskoristiti, a ja stranicu 'biljezim' za Australijsko proljece.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luce muy delicioso con fresas una exquisitez quiero ir por varios trozos,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši