srijeda, 13. veljače 2013.

Mesna štruca s povrćem



Ova štruca je baš zgodno ispala, reklo bi se prigodna za Valentinovo. 
No, to mi uopće nije bila namjera. Radila sam ju još prošli tjedan.
Kad sam vidjela kako su paprike zgodno formirale oblik srca,
baš se dobro potrefilo za današnju objavu uoči dana zaljubljenih. 
Nisam neki fan Valentinova, i smatram ga američkim potrošačkim praznikom, 
ali neka ga, ipak je to pozitivan dan.
A ljubav...ljubav je za svaki trenutak, za svaki dan!




Recept

za meso
  • 70 dkg mljevene svinjetine
  • 1 manji luk 
  • 1 češnjak 
  • 1 jaje
  • maslinovo ulje
  • peršin
  • sol
  • papar
  • vegeta (po želji)
  • malo prezli

za punjenje
  • 2 rog paprike
  • brokula
  • 2 velike žlice ajvara

+ sjemenke sezama


Luk narežemo na sitne kockice. Peršin takodjer narežemo na sitno.
Mljevenom mesu dodamo luk, iscijeđeni češnjak, peršin, jaje, 2 žlice maslinovog ulja, začine i malo prezli, te sve dobro izmiješamo u kompaktnu smjesu. Tako pripremljeno meso stavimo u frižider za vrijeme dok pripremamo punjenje.

Rog paprike operemo, izvadimo unutrašnjost pazeći da paprike ostanu cijele. Prepečemo ih kratko na tavi. Ogulimo kožu s pečenih paprika. Napunimo ih s manjim cvjetovima brokule.

Polovicu mesne smjese rastanjimo u četverokut na aluminijskoj foliji, premažemo tanko s ajvarom, posložimo po sredini punjene paprike. Rastanjimo i drugu polovicu mesa, premažemo ajvarom i pokrijemo paprike. Oblikujemo štrucu i prebacimo u namašćeni duguljasti kalup.
Premažemo uljem, pokrijemo folijom i stavimo peći na 180-190 C. Pečemo oko 35-40 minuta, otkrijemo foliju i pečemo još otprilike 15 minuta.
Meso i povrće će pustiti svoj dio soka, s kojim povremeno u tijeku pečenja premažemo štrucu.
Pred kraj pečenja štrucu premažemo s malo ulja i posipamo sezamovim sjemenkama.



Dobar tek!
I sretno Valentinovo! :)





cookandplay

Broj komentara: 6:

  1. Izgleda neplanski ali sjajno uobliceno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako ti to uvijek ide da na kraju balade ispadne onako kako nisi niti zamišljala, bilo da je pozitivno ili negativno. Što se tiče tih kojekakvih blagdana, velikih praznika itd. mene strašno živcira. Čista propaganda i kako bi ljudi (naravno oni koji su financijski potkovani) što bolje trošili u to vrijeme. Nekako ne volim "poštivati" takve dane, ja sam po tom pitanju čisto drugačiji i odskačem od tih dana, a pravila su tu kako bi se kršila, zar ne? :D Kombinacija sotiranih paprika i mljevenog mi se čini dosta finom kombinacijom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad sam vidjela fotku u najavi, odmah me je paprika asocirala na srce i Valentinovo, baš zgodan recept.
    Inače, ne podliježem potrošačkom društvu i konzumerizmu, tako da me sva ona euforija oko plišanaca i čokoladica ne tangira. Volim napraviti hranu u obliku srca i to je to, inače dan kao i svaki drugi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti izgleda ova štruca, vidiš dobro si me podsjetila, nisam je već dugo radila. Jedno vrijeme mi je to bio hit i onda padne u zaborav od silnih gulaša, maneštra i svega ostalog što se mora kuhati za dva dana

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja se već duže vrijeme spremam raditi štrucu jer ju nikad nisam radila, a nemam pojima zašto. Ova tvoja izgleda jako izazovno pa sam sigurna da je njami;)!

    OdgovoriIzbriši