4. veljače 2013.

Kolač s kokosom




Krema od kokosa, dvobojni biskvit i čokolada mmmm:) 
Jednostavan ali vrlo ukusan i sočan kolačić, zasladite se i vi!

tijesto
  • 2 jaja
  • 1 čaša šećera
  • 1 čaša mlijeka
  • 1/2 čaše ulja
  • 2 čaše brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 2 žlice kakaa

fila
  • 500 ml mlijeka
  • 100 gr kokosa
  • 8 žlica šećera
  • 4 žlice grisa

glazura
  • 100 gr čokolade
  • 3 žlice ulja

Umutiti jaja sa šećerom. Dodati mlijeko, ulje i brašno s praškom za pecivo.
Sve dobro sjediniti i podijeliti smjesu na dva jednaka dijela.
U jedan dio umiješati kakao, a drugi ostaviti žut.
Kalup namazati uljem i uliti tamnu smjesu.
Staviti peći u zagrijanu pećnicu na 200 C stupnjeva i ispeći do pola. 
U mlijeko dodati šećer, kokos i gris.
Kuhati dok se ne dobije gusta smjesa (kada se žlicom prođe kroz filu da se vidi trag).
Skuhanu filu maknuti s vatre i nanijeti na polupečenu crnu koru. 
Preko file nanijeti svijetlu smjesu i staviti peći.
Pečeni kolač preliti čokoladom glazurom.



opaska:
- recept je za mali kalup



cookandplay

Broj komentara: 9:

  1. Volim poslastice sa kokosom, odlicno izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dopadaju mi se ovi slojevi u tvom kolacu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam luda za kokosom al ovaj kolač stvarno izgleda primamljivo....mljac!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme odličan kolač, za nabrzaka, kada se želi nešto slatko...sigurno ću ga isprobati

    OdgovoriIzbriši
  5. Vjeruješ mi da imam isti recept,nisam ovaj kolač radila 100 godina,hvala ti što si me podsjetila na njega,stvarno ti izgleda izvrsno:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da sam daaavno jela ovaj kolač i ako me sećanje ne vara, odličan je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čini se odličan! Jednostavan i smočan :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš se vidi da je jako sočan. Veliki sam ljubitelj kolača s kokosom, tako da ću ga morati isprobati!

    OdgovoriIzbriši
  9. ne znam zašto, ali volim kreme sa grizom.. uopće ne sumnjam da bi onda ovo bio jedan od tih kolača koji bi mi se svidjeli..

    OdgovoriIzbriši