13. prosinca 2012.

Štrudla u snijegu

Zabijelio je ovih dana i ispričao nam svoju predivnu bajku...







Zima je pravo vrijeme za mak i kolače s makom!

Štrudla od sira i maka / Cheese and Poppy Seed Strudel

fila od maka
  • 250 gr mljevenog maka
  • 200-250 ml mlijeka
  • 2 žlice ruma
  • korica od ½ limuna
  • 1 vanili šećer
  • 5 žlica šećera

Mak prelijemo s 200 ml kipućeg mlijeka, dodamo sve ostale sastojke i pomiješamo u gustu smjesu. 
Ako je pre gusto dodamo još malo mlijeka.

fila od sira
  • 1/2 kg friškog sira
  • 2 jaja
  • 4-5 žlica šećera
  • 1 vanili šećer
  • 3 žlice vrhnja
  • groždjice

Dobro pomiješamo sir sa svim sastojcima, na kraju umiješamo groždjice. 

i još 
  • 1/2 kg kora za štrudle
  • oko 150 gr putra za premazivanje kora
  • kiselo vrhnje za preljev
  • šećer u prahu za posip

Štrudle možemo raditi s domaćim ili kupovnim vučenim tijestom. Za ovu študlu koristila sam deblje kore s jajima kupljene na placu u kiosku s tjesteninom. 
Uzmemo jednu koru, poprskamo mlakom vodom i premažemo otopljenim putrom.
Po polovici površine premažemo sloj sira, po siru premažemo sloj maka i zarolamo u štrucu.
Prebacimo u namašćeni pleh.
Ponovimo postupak s ostalim korama. 
Posložene štruce u plehu premažemo s malo putra. 
Pečemo u zagrijanoj pećnici na 180 C, oko 40-45 minuta. 
15 minuta prije kraja pečenja premažemo s malo kiselog vrhnja. 
Pečenu strudle izrežemo na komade i posipamo šećerom u prahu.





cookandplay

Broj komentara: 16:

  1. Mak obožavamo! Najčešće u makovnjači (prhkoj) i mak kockama. Sir je problem za jedan dio familije koji voli samo svježi. Da riskiram? Tak fino zgleda...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Ko riskira taj profitira :))

      Izbriši
  2. obožavam ovakve štrudlice, krasno

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram ti reći da mi se jako sviđa ta štrudlica ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. 100% sam sigurna da bi me ovaj klac odusevio! Sjajna kombinacija!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja vjerujem da bi! :) Hvala Miki.

      Izbriši
  5. Mak obožavam,ova štrudla mi tako miriše na zimu,predivan je cijeli post,baš ugođajno divan:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme super mi je ova fotka s autima zametenim u snijegu! A štrudlu ne odbijam, obožavam mak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, zar nisu kao kolačići sa šlagom :) hvala ti.

      Izbriši
  7. Pravo vrijeme za toplu strudlu...Lijepe fotke; snijeg mi nedostaje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna! tu se već otopio...šmrc...nadam se da će ga bit još!

      Izbriši
  8. Odlične su mi slikice zime, prve dvije posebno. A po zimi su ovakve štrudle ono što tako lijepo miriše, grije, fino je i toplo. Volim štrudlice, a sa makom posebno, jako dobro izgledaju !

    OdgovoriIzbriši