4. prosinca 2012.

Keksići s narančom


Sezona je keksića! Za otvaranje sezone pripremila sam jedne vrlo zanimljive keksiće koje sam vidjela kod naše drage Nely. Odmah su mi bili zapeli za oko, posebno jer ne sadrže masnoću. Isprobala sam ih i mogu reći da su odlični!    

recept

  • 2 cijela jaja
  • 2 žlice soka od svježe iscijeđene naranče 
  • + ribana korica cijele naranče
  • 100 g šećera
  • 1 omot vanili šećera
  • 2 velike žlice lješnjaka prethodno tostiranih i sitno sjeckanih 
  • 150 g brašna
  • 1 omot pudinga od čokolade
  • žličica praška za pecivo

za ukras
  • 50-60 g čokolade za kuhanje
  • žličica vode
  • žličica maslaca

Pjenasto izmiješati jaja s obje vrste šećera, dodati sok i koricu naranče, brašno pomiješano s pudingom u prahu i praškom za pecivo, i na kraju sjeckani lješnjak.
Dva lima od pećnice postaviti papirom za pečenje i na njih malom žličicom vaditi hrpcie smjese dovoljno udaljene jedne od druge, jer keksići tokom pečenja formiraju puni krug i treba im mjesta. Keksiće peći u prethodno zagrijanog pećnici na 170 C 10 min.
Za čokoladni ukras sve sastojke otopiti na pari i ukrasiti glazurom.





cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. E baš si zlatna! Uskoro će sezona masovnog pečenja kolača i ovakvi sitni kolačići su zakon za blagdane! S obzirom na jednostavnost - morat ću probati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti draga :)
      p.s. za par dana ;)

      Izbriši
  2. Jako lijep izbor keksića, meni su interesantni ovi sa pudingom, takve još nisam radila i bilježim ih na listu !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Branka, vjerujem da će se i tebi svidjeti.

      Izbriši
  3. Draga hvala ti puno na isprobanom,baš mi je drago da su ti se tako svidjeli keksići,meni su prefini iskreno ne znam ih prestati jesti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi Nely na odličnom receptu. Super su mi i radit ću ih opet!:)

      Izbriši
  4. Ne mogu vjerovati da postoje keksi bez barem polovice velikog pakiranja putra!! Bas ti hvala na receptu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) I mene je to oduševilo. Hvala ti na posjeti i komentaru.

      Izbriši