30. rujna 2012.

Koktel Bloody Mary


Bloody Mary jedan je od najpoznatijih svjetskih koktela, nastao 20-tih godina prošlog stoljeća.
Ovaj klasik među koktelima moja je ulaznica za igricu Ajme, koliko nas je! kod domaćice What's for dessert čija je tema za rujan - pumidori (paradajzi, rajčice).



Osnovni sastojci Bloody Mary koktela su sok od paradajza i votka. 
Ostali dodaci su nekoliko kapi Worchester i Tabasco umaka, limunov sok, papar i sol. 
Koktel se servira u old fashion čašama do pola napunjenih ledom, a dekoracija je limun, celerova stapka i maslina. To je u principu to, sve ostalo su nijanse:) Moje nijanse su limeta i aromatizirana votka. U receptu ćete vidjeti vrlo jednostavan način na koji sam aromatizirala votku.



recept (za 2 osobe)

za koktel
  • 200 ml paradajz soka
  • 100 ml votke (aromatizirane chilli papričicom) *
  • par kapi Worchester umaka
  • sok od 1/2 limete
  • prstohvat soli
  • malo papra

*  Umjesto Tabasca aromatizirala sam votku chilli papričicom. To napravimo tako da u votku stavimo papričicu i ostavimo ju neko vrijeme dok ne pusti željenu aromu.

za led
  • 4 - 5 kocki leda po čaši
za dekoraciju
  • stapka celera
  • limeta
  • masline

Nakon što smo aromatizirali votku, pomiješamo sve navedene sastojke za koktel.
Zatim praznu čašu napunimo kockama leda do pola čaše.
Preko leda prelijemo koktel.
U čašu ubacimo stapku celera i dekoriramo limetom i maslinama.

Živjeli! chin-chin! :)


U narodu je ovaj koktel poznat kao lijek protiv mamurnosti.
Hmm... kako god bilo, ako još niste probali možda vas moj recept potakne na isprobavanje,
ali bez pretjerivanja molim ;)






cookandplay

Broj komentara: 14:

  1. Ukoliko više ne bude novih radova danas, tvoj koktel će na odličan način zatvoriti ovaj krug igrice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ulaznica ! Koktel je super, a prezentacija mi je posebno lijepa, krasno izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  3. odlična ulaznica,oduševljena sam!! stizemmmmmmmmmmmmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikad nisam pila, a bas me zanima... Uvek mi tako zanimljivo i neobicno zvuci. Ja ne volim paradajz corbu, pa se plasim da li bi mi se dopao liker...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, možda bolje da prvo negdje probaš, s obzirom na ovo što pišeš.
      Meni super paše, a i inače volim sve od paradajza.:)

      Izbriši
  5. nisam isprobala, ali mora biti ukusno

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram priznati da je tvoja prezentacija savršen poziv na isprobavanje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely, treba probati, al nije za svaki dan :)

      Izbriši