31. kolovoza 2012.

Pohani celer i umak s vlascem i peršinom




Danas dva jednostavna recepta za jedno jelo, lagano i fino!
Toplo preporučam, možda već i za vaš današnji ručak! :)

recept

Stavimo kuhati nekoliko krumpira za pire, koji ćemo poslužiti s pohanim celerom i umakom.
 
pohani celer
  •  2 srednja korijena celera
  •  sol
  •  malo soka od limuna
  •  2 jaja, brašno, prezle i sezam za paniranje 
  •  ulje za prženje 

Celer ogulimo i narežemo na okrugle šnite debljine oko 1/2 cm.
Stavimo ih u kipuću vodu i prokuhamo nekoliko minuta.
Izvadimo iz vode, dobro posušimo (krpom ili upijajućim papirom), posolimo i pokapamo s limunovim sokom.
Pripremimo sastojke za paniranje.
Celer paniramo prvo u brašno, zatim u umućena jaja i na kraju u pomiješane prezle i sezamove sjemenke.
Ispohamo u vrućem ulju.

umak s vlascem i peršinom
  •  200 ml jogurta
  •  100 ml kiselog vrhnja
  •  malo peršina i vlasca
  •  mrvica šećera
  •  soli i papra prema ukusu

Vlasac i peršin sitno nasjeckamo.
Dalje jednostavno pomiješamo sve sastojke u fini umak.






cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. pohani celer nisam probala jer mi ne spada u omiljenu namirnicu, ali ovaj umak me privlači i moguće da ću ga ukombinirati sa nekim drugim jelom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nina. :) Celer je zdrav, ali znam da ga malo ljudi baš voli.
      Umak može i uz nešto drugo, sigurna sam da ćeš ti dobro skombinirati.:)

      Izbriši
  2. Pohani celer me uvijek privuče, a nikako da ga isprobam. Nadam se da ubrzo hoću i rado ću se vratiti po ovaj recept, ne samo za celer nego i za umak. Sviđa mi se !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Branka :) biti ce mi drago ako isprobaš, jednostavno je a ukusno, malo za promjenu za bezmesni dan.:)

      Izbriši
  3. Sviđa mi se ovaj receptić, mogla bih ga isprobati. Zanimljiva kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Aria :) probaj, sve je brzo gotovo a ukusno. ako voliš celer, sigurno ce ti se dopasti.

      Izbriši
  4. Celera imam uvijek,tako da ću čim prije probati ovaj recept,jako,jako mi se sviđa,a moram priznati da nisam nikada probala pohani celer:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely :) drago mi je da ćeš isprobati. domaći celer jako fino miriši mmm :)

      Izbriši