19. svibnja 2012.

Pita s koprivom i bademima / Nettle and Almond Pie




Serijal s mojim pitama ipak se nastavlja... :)
Danas na repertoaru kopriva kao glavna zvijezda, u pratnji s bademima.
Tijesto sam skombinirala s dodatkom kukuruznog brašna, vodeći se mišlju da bi njegova slatkoća savršeno odgovarala uz okus koprive. Također i bademi, koje sam stavila u nadjev, predivno su obogatili okus i ispali pravi ligthmotiv ove fine pite, za koju neskromno ali odgovorno mogu reći da sam baš ponosna! 





Pita s koprivom i bademima  

za tijesto
  •  150 gr pšeničnog brašna
  •  100 gr kukuruznog brašna
  •  120 gr putra
  •  1 žličica soli
  •  malo papra
  •  3 žlice hladnog kiselog vrhnja

U veću posudu istresemo oba brašna, dodamo na listiće narezani putar i prstima ga utrljamo u brašno. Dodamo sol, papar i vrhnje, te umijesimo tijesto. Prhko tijesto je bitno umijesiti brzo i lagano, to je mala tajna uspjeha:)  Od tijesta oblikujemo kuglu, zamotamo u prozirnu foliju i ostavimo pola sata u frižideru.

za filu
  •  oko 200 gr mladih listova koprive 
  •  šaka grubo mljevenih badema
  •  250 gr skute
  •  1 čašica kiselog vrhnja (180 gr)
  •  1 slatko vrhnje (180 ml)
  •  2 jaja
  •  2 žlice kukuruznog brašna
  •  malo parmezana
  •  soli po okusu
  •  malo papra
  •  na vrh noža muškatnog oraščića
 
Ruke zaštitimo gumenim ili plastičnim rukavicama i dobro operemo koprivu.
Potom ju kratko blanširamo, ocijedimo, dobro posušimo i narežemo.
Bademe grubo sameljemo.
Zatim jednostavno pomiješamo sve navedene sastojke za filu.

Tijesto razvaljamo malo šire od veličine okruglog kalupa promjera 28 cm.
U namašteni kalup složimo tijesto i malo ga izbockamo vilicom.
Stavimo samo tijesto u zagrijanu pećnicu na 190 C i pečemo oko 7 minuta.
Zatim na tijesto izlijemo pripremljenu filu.
Smanjimo temp.na 180 C i dovršimo pečenje pite još oko 30 min., ili dok se fila ne stisne.




cookandplay

1 komentar:

  1. Komentari s bivše adrese:

    Tiana:
    Izgleda odlično , tek da znaš radila sam tvoje popečke sa keljom,tikvice sa mozzarellom i slatkač po tvom receptu ..uživali smo u klopi.
    19.05.2012. (09:13) - - - -

    Nisa:
    Razmažena sam,ne volim koprive:))
    19.05.2012. (09:16) - - - -

    fra gavun:
    Mmmma svaka čast!:)
    19.05.2012. (09:50) - - - -

    amaterka:
    Ja ću pohvaliti fotografije jer sam kao i Nisa malo razmažena, a i više se veselim slatkim pitama :)
    19.05.2012. (10:01) - - - -

    ToxFox:
    Gubi li kopriva većinu svojih pozitivnih svojstava kuhanjem i pečenjem.. jer ako gubi... puno je to posla :) iako pita izgleda mljac!
    19.05.2012. (12:22) - - - -

    What'sfordessert
    Prekrasno zapečena pita! Zanimljiv je dodatak badema
    19.05.2012. (12:30) - - - -

    cookandplay:
    @ Tiana, hvala ti puno, baš mi je drago da ste uživali!

    @ Nisa, i ja sam razmažena hehe, ali koprive su zdrave:)

    @ Fra Gavun, fala :)

    @ Amaterka, treba probati:)

    @ ToxFox, samo se kratko blanširaju. :)

    @ Whatsfordessert, hvala
    19.05.2012. (13:00) - - - -

    Lion Queen:
    mljacccc kako dobro izgleda...a vjerojatno je još finije za papati :))) mljacccc
    19.05.2012. (14:02) - - - -

    Nesto se kuha!:
    Imam žarku želju probati koprive. Mislim da ću ti maznuti recept uskoro ;) Moram probati ovo kukuruzno tijesto pod hitno!
    19.05.2012. (22:33) - - - -

    kalorijski restoran minus40kg ... dražeN ;)
    Ovu pitu bi probao bez zadrške ;)
    20.05.2012. (10:55) - - - -

    alexxl:
    Kaj?
    Nisam komentarisal?
    Ooooo, bem se smotana, ali post je u "bookmarxu i engelsu".
    Znaš da imam već blanširane koprive u frizeru!
    Mislil sam to, ono vučeno, ko za burek.
    E blogme se nebum zajebaval!
    Ovak bum!
    Fala za recepta!
    20.05.2012. (13:18) - - - -

    cookandplay:

    @ Lion Queen, bilo je fino:)

    @ Nešto se kuha, kaj se čeka? :)

    @ Drazen, :)

    @ Alexxl, :)) o super, to mi je drago!
    20.05.2012. (19:20) - - - -

    sekasmith:
    Ovo nebu išlo sam tak. Ti si blogerica za Alexa, i za genijalca kaj skida kile tam i tak. Ja idem vidit kaj dalje ima. I ovak imam dobro prek 100 kila, pa mi ne treba dodatni stimulans. Uostalom kak se pečeju kolači imaš (ne reklamiram, dapače, djelujem antireklamno) na blogu, onom, znaš. Idem sad unatrag da vidim kaj ima, ne, ovo nikak, čim vidim čokoladu ja zgubim orijentaciju, brhumhhhhmm. Kupim deci pa kradem, pa se ujutro ranije dižem da im kupim nove, ništa, nula bodova, idem dalje.
    20.05.2012. (20:43) - - - -

    cookandplay:

    @ Sekasmith, hahah kaj da ti velim, s čokoladom i ja imam sličnih problema ;))
    21.05.2012. (09:44) - - - -

    Nina:
    koprive sam isprobala u raznim varijantama, ali nisam isprobala kombinirati sa bademima, zanimljivo, isprobam
    21.05.2012. (09:45) - - - -

    OdgovoriIzbriši