17. svibnja 2012.

Čokoladna pita s jagodama i šlagom





Ovih dana svašta sam finoga smišljala i pekla, imam slika i recepata za cijeli tjedan... a vremena malo. Počinjem s ovom prefinom pitom, dovoljno je reći - čokolada, jagode i šlag!

tijesto
  • 150 gr pšeničnog brašna
  •  50 gr kukuruznog brašna
  •  120 gr putra
  •  1 žumanjak
  •  2 žlice šećera
  •  malo soli
  •  1 čep ruma
  •  2 žlice hladnog kiselog vrhnja

Od navedenih sastojaka brzo umijesimo prhko tijesto, na način da u pomiješana oba brašna utrljamo putar narezan na listiće, dodamo ostale sastojke i formiramo kuglu od tijesta.
Zamotamo u prozirnu foliju i stavimo u frižider na pola sata.
Nakon pola sata tijesto razvaljamo u oblik pite i prebacimo u namašteni kalup.
Tijesto malo izbockamo s vilicom i ispečemo u zagrijanoj pećnici na 180-190 C.

čokoladna fila
  •  200 gr čokolade za kuhanje
  •  1 slatko vrhnje (200 ml)
  •  oko 100 ml mlijeka
  •  1 žlica kakaa
  •  60 gr šećera
  •  70 gr putra

Prokuhamo na pari čokoladu, vrhnje, mlijeko, kakao i šećer, te na laganoj vatri miješamo dok se smjesa malo ne zgusne. Maknemo s vatre i umiješamo putar u glatku kremu.
Izlijemo kremu na pečeno tijesto i ohladimo prvo na sobnoj temperaturi, potom u frižideru.


jagode & šlag 
  •  slatko vrhnja za šlag (200-300 ml)
  •  jagode (količina proizvoljna)
Jagode narežemo na polovice.
Od slatkog vrhnja istučemo čvrsti šlag.
Prilikom serviranja odrezanu šnitu pite premažemo šlagom i gore posložimo polovice jagoda.



Po želji možete odmah cijelu pitu premazati šlagom, ali takva ne bi smjela dugo stajati. Šlagfix ne preporučujem, osim ako kolač radimo za prilike kad bi šlag trebao ostati čvrsti. No za "kućnu upotrebu" rađe izbjegnite dodavanje kremfixa i raznih drugih fixeva :)




cookandplay

1 komentar:

  1. Komentari preneseni s mog bivšeg bloga:

    What'sfordessert
    Poznato je da su jagode i šlag dobra kombinacija, kao i jagode i čokolada. Znači da će kombinacija čokolade, jagoda i šlaga biti odlična. Baš bih uživala u toj piti!
    17.05.2012. (07:17) - - - -

    Kojotica
    dobra ideja. ja ih volim i sa bijelom čokoladom.
    17.05.2012. (10:36) - - - -

    cookandplay
    Hvala svima
    Recept vam napišem večeras
    17.05.2012. (11:08) - - - -

    Nina
    savršena pita, samo nek dođu moje jagodice na vrtu i baš ću isprobati
    17.05.2012. (11:33) - - - -

    Tiana
    Samo tvoje slikice će me natjerati...
    17.05.2012. (11:57) - - - -

    amaterka
    Mmmm super, i ja se pitam gdje je recept :) i pitam se kad ću dobiti prijavu za igru kuhanja ;)
    ps. tek sam jednu prijavu dobila :(
    17.05.2012. (16:11) - - - -

    cookandplay
    @ Nina, hvala, vjerujem da će ti se svidjeti.
    @ Tiana, baš mi je drago:)
    @ Nešto se kuha, a gdje je tvoj recept za muffine hihihihi :)))
    @ Amaterka, recept je sad tu, malo sam kratka s vremenom.
    Kaj se tiče igre, ne brini, bit će i to! :)
    17.05.2012. (18:01) - - - -

    Lela
    Super! Hvala puno za recept.
    Obavezno cu isprobat za vikend!
    Pozdrav iz Slavonije :)
    17.05.2012. (18:03) - - - -

    cookandplay
    @ Lela, drago mi je :)
    nadam se da će ti se svidjeti.
    javi se češće, Slavonija je poznata po finim kolačima :)
    17.05.2012. (18:14) - - - -

    kalorijski restoran minus40kg ... dražeN ;)
    Uz ovu milinu bi i šampanjac bio gorak ;)
    18.05.2012. (00:33) - - - -

    Quilling Paper Paradise
    Malo kasnim sa komentarom. Zadnje pripreme za sajam i tako to...
    Meni samo spomeni čokoladu, jagode... inače volim slatko. Mislim da ću ovo probati napraviti (a znaš da sam spomenula da nisam neki kuhar) :))) Izgleda super slasno i sigurna sam da je takvo i za pojest. Hvala na receptu.
    18.05.2012. (13:10) - - - -

    Kojotica
    ovo ću sutra isprobati. ako stignem još do trgovine, možda i danas.
    sad jedno inženjersko pitanje : koliko je približno kalup iliti koliki je promjer ove pite? da mi ne ispadne pretanka ili predebela :)
    18.05.2012. (15:11) - - - -

    cookandplay
    @ Drazen ..., :)) hvala
    @ Quilling,hvala.:) ak gdje zapne tu sam:)
    @ Kojotica, to ti je mjera za kalupe od 25-26 cm.
    18.05.2012. (18:05) - - - -
    Kojotica
    Hvala :) taman imam jedan od 26 cm. Sutra pecem :))
    18.05.2012. (20:16) - - - -

    Nisa
    Mmmm jagode i čokolada,ima li boljeg spoja
    18.05.2012. (21:09) - - - -

    Nesto se kuha!
    Ha???? I ovu si nam divotu od recepta htjela prešutiti??? ccc
    Tijesto s kusuruzom, ona krema sa slatkim vrhnjem, joj...sad bih to pravila, najradije :)))
    18.05.2012. (22:30) - - - -

    cookandplay
    @ Kojotica, super, javi rezultat :)
    @ Nisa, da bi riječ rekla :)
    @ Nešto se kuha, hahah da sam htjela prešutit - prešutila bi;)
    ajd peci :) taman ti se prek noći ohladi :))
    18.05.2012. (23:30) - - - -

    Lela
    Evo sa javim svima da sam jucer pravila ovu divnu pitu!
    - jednostavna za napraviti
    - tijesto se savrseno poveze od svih sastojaka
    - kukuruzno brasno daje posebnu aromu
    - cokoladna krema savrsena
    - slag i jagode ne trebam opisivati :)
    Cookanplay hvala ti od srca na receptu,tvoja pita je nestala u trenu!
    Zaista je fantasticna! :) pozz svima i pravite sto prije, necete pozaliti!
    19.05.2012. (09:25) - - - -

    cookandplay
    @ Lela, baš mi je drago da si bila zadovoljna, puno ti hvala na javljanju i ovim lijepim riječima, razgalila si mi dušu! Hvala još jednom, najljepši pozdrav!
    19.05.2012. (13:16) - - - -

    Kojotica
    mogu samo reći da je uspjelo. jedino što nisam našla kukuruzno brašno, pa je išla sa običnim, a kremu sam napravila pola od obične, a pola od bijele čokolade. hladi se, sutra je više neće biti :))
    19.05.2012. (20:51) - - - -

    cookandplay
    @ Kojotica, baš mi je drago, hvala ti puno na javljanju! Šteta kaj nisi našla kukuruzno brašno, ali mislim da se uz kombinaciju s bijelom čokoladom dobro uklopilo bijelo brašno. Sačuvaj mi komadić :))

    OdgovoriIzbriši