14. ožujka 2012.

Ćevapčići u somunu


O ćevapima ne treba puno pričati, treba ih samo pojesti, dok su vrući i slasni :)
Zaželite li se domaćih ćevapčića u somunu, donosim vam moj recept za fine i sočne ćevape,
baš kao iz ćevabđinice!


recept 

za ćevapčiće

  • 500 gr junećeg mljevenog mesa
  • 1 žličica soli
  • papar
  • oko 100 ml mineralne vode
  • sok iscijeđenog češnja češnjaka 
  • malo ulja

ostalo
  • lepinje
  • crveni luk
  • kajmak ili ajvar  

U mljeveno meso dodamo sve sastojke i dobro promiješamo.
Bitno je miješati toliko dugo dok smjesa ne bude dobro povezana i ljepljiva.
Smjesu stavimo u frižider na nekoliko sati.

Prije pečenja ćevapčića prerežemo lepinje kao žemlju za sendvič.
Od mesa oblikujemo ćevapčiće i pečemo ih na roštilju ili grill tavi.
Ne smiju se peći pre dugo kako ne bi postali tvrdi.
Kad su ćevapi već skoro pečeni ugrijemo lepinje pokrivši njima ćevape na grillu.
Na taj način lepinje će upiti mirise i sokove od ćevapa te postati mekane i sočne.

Ćevape odmah serviramo u lepinji (somunu), uz obavezno crveni luk sa strane,
te po želji malo ajvara ili kajmaka.





cookandplay

1 komentar:

  1. amaterka
    Njami, obožavam ćevapčiće :) Nisam ih nikad sama radila, a najdraži su mi oni 'zadimljeni' od prirodne vatre :)
    15.03.2012. (08:42) - - - -
    What'sfordessert
    Obožavam jela s roštilja, pogotovo ako je ispod njega gorjela vatrica. Svaka čast što radiš sama čevapčiće!
    15.03.2012. (08:59) - - - -
    Quilling Paper Paradise
    Još malo pa će gablec! Baš bi mi pasali jedni ovakvi domaći! Morat ću probat ovo sama! :))) bdw. pokupila sam tvoj recept sa tjesteninom i brokulom.
    15.03.2012. (09:05) - - - -
    kalorijski restoran minus40kg ... dražeN ;)
    Najbolje ćevape u somunu sa lukom i kajmakom sam jeo u Sarajevu, na Baščaršiji, ali to naravno nije samo zbog odličnih ćevapa, nego eto, ugođaj je to i dragih ljudi, istina, iz nekih starih dobrih vremena kada sam bio mlad i zaigran. Danas sam zadovoljan kada mi u goste dođe striček Rubelj, a navratim i ja ponekada do njega. Nekada mi je porcija velikih šiš bila na knap, danas bi je trebao barem prepoloviti, pa u zadnje vrijeme naručujem hamburger koji je od istog mesa, ali je ipak duplo manji. Kada budem radio svoje, vjerojatno ću probati od teletine, za koju na bosanskoj wikipediji vele da je originalni izvorni ćevap sastojak. Kako god, volim jednostavno i fino, tj. volim sve što vole mladi, a neovisno o tome, volim i ćevape ;)
    16.03.2012. (13:01) - - - -
    samoanestezija
    Šteta što ja petkom postim, pa moram bježat s o tvog bloga jer mi i "oči jedu čevapčiće":)Da si stavila zelenu salatu, eto parave tricolore:)
    16.03.2012. (14:26) - - - -

    cookandplay
    Hvala svima!
    @ Dražen, :) eh da, to je nekad bilo...
    meni su najbolji domaći jer nemaju onih čudnih "dodataka", ali za silu mogu pojest i od rubelja:)
    @ Samoanestezija, hehe ma mozes i žmirečki, ili onak virnut jednim okom :)
    17.03.2012. (13:05) - - - -

    OdgovoriIzbriši