20. veljače 2012.

Štrudl s pudingom od vanilije i narančom




Kad sam radila študl s višnjama, razmišljala sam s čim bi još punila štrudle a da nije uobičajeno...
i padne mi na pamet puding od vanilije!
Kako ne bi bio samo puding, još sam dodala sok i pulpu od naranči.
Jako fino!

recept 
(za 4 štruce)

  •   8 tankih kora za štrudle
  •   malo mlijeka i ulja za premazivanje kora
nadjev
  •  800 ml mlijeka 
  •  2 pudinga od vanilije
  •  šećer
  •  1 vanili šećer
  •  1 naranča, sok
  •  3 naranče, na komadiće

U 800 ml mlijeka skuhati pudinge sa šećerom.
Na kraju dodati 1 vanili šećer i sok od 1 naranče. 
Oguliti 3 naranče, te svaku krišku narezati na tri komadića.

Uzeti jednu koru tijesta, premazati s malo mješavine mlijeka i ulja, pokriti s drugom korom i također malo premazati.
Po trećini površine premazati četvrtinu pudinga i posipati komadićima naranče.
Zarolati u štrudlu i prebaciti na namašteni pleh.
Isto ponoviti s ostalim korama i nadjevom.

Štrudle u plehu poprskati s mješavinom mlijeka i ulja.
Staviti u zagrijanu pećnicu na 190 C, peći oko 30-35 minuta.
Izrezati na komade i posipati šećerom u prahu.






cookandplay

1 komentar:


  1. whatsfordessert
    Višnje ne volim, a ova s pudingom i narančom zvuči fino.
    12.02.2012. (10:50) - - - -

    amaterka
    Ja obožavam štrudle s višnjama, a i ove s pudingom zvuče primamljivo :)
    12.02.2012. (11:06) - - - -

    fra gavun
    Štrudlaaa...mmmmm!:)
    12.02.2012. (21:46) - - - -

    cookandplay
    Preporučam! :)
    15.02.2012. (15:44)

    OdgovoriIzbriši