13. veljače 2012.

Limun štangice s umakom od malina



Ako se po ljeti zaželite prhkih keksića i kolačića, najbolji su oni s voćem.
Baš me bila primila limun faza i naišla sam na recept koji mi je bio inspiracija za ove moje limun štangice s umakom od malina.

recept

tijesto
  • 2 šalica brašna
  • 1/2 šalice šećera u prahu
  • 1 šalica omekšanog putra
  • malo soli

Od navedenih sastojaka brzo umijesiti prhko tijesto, formirati kuglu, umotati folijom i staviti na kratko u frižider.
Razvaljati na veličinu protvana i izbockati vilicom.
Zagrijati pećnicu na 175 stupnjeva C, staviti protvan u pećnicu i peći oko 13 min. Ohladiti.

krema
  • 4 jaja
  • 1 šalica šećera
  • 1 vanilin šećer
  • korica od 1 neprskanog limuna
  • sok od 2 limuna
  • 1/2 šalice glatkog brašna

Jaja i šećere mutiti dok ne postanu pjenasti, dodati koricu i sok limuna i brašno.
Preko ohlađenog tijesta izliti kremu i vratiti u pećnicu na još 20-tak minuta.
Ohlađeni kolač posipati šećerom u prahu i izrezati na štangice.

Ako vam ni to nije dovoljno, kao meni :) napravite još umak od malina i uživajte u osvježavajućim okusima.

umak od malina
  • 1 mjerica malina
  • oko 60 gr šećera
  • 1 vanili šećer
  • par kapi limunovog soka

Prokuhati maline sa šećerom, dodati par kapi limunovog soka,
te miješati na laganoj vatri dok se umak ne reducira na željenu gustoću.
Umak procijediti i servirati sa limun štangicama.





cookandplay

Nema komentara:

Objavi komentar