21. veljače 2012.

Krafne iz pećnice / Oven-baked Doughnuts


Kao velika obožavateljica krafni moram priznati bila sam malo skeptična na prvi glas o krafnama koje se peku u pećnici. U isto vrijeme to mi je bio izazov za isprobavanje.
Kad sam ih prvi put radila nisam bila baš nešto previše oduševljena rezultatom. Možda sam imala pre velika očekivanja, to sad više nije važno jer nisam odustala! Ponovo su me zagolicale, sastavila sam svoj recept i evo rezultata, meni jako fine krafne iz pećnice.
Okus krafni pečenih u pećnici se pomalo razlikuje od onih klasičnih prženih u ulju, ali su vrlo dobra zamjena pogotovo kome smeta masnoća ili ne podnosi specifičan miris prženja u ulju.


Krafne iz pećnice

  •  400 gr brašna
  •  8 gr suhe germe
  •  3 žlice šećera
  •  1 vanili šećer
  •  2 prstohvata soli
  •  limunova korica
  •  5 žlica ulja ili otopljenog putra
  •  1 jaje + 2 žumanjka
  •  2 čepa ruma
  •  200 ml mlakog mlijeka 
  •  štaub šećer za posipanje

Umijesiti tijesto na način da u veću zdjelu istresemo brašno, umiješamo suhu germu, oba šećera, malo soli i limunovu koricu.
Dodati ulje/putar, lagano umućena jaja, rum, mlako mlijeko i sve povezati s brašnom.
Zatim smjesu prebaciti na pobrašnjenu radnu podlogu i umijesiti glatko tijesto. 
Pokriti i ostaviti neka se diže na toplom mjestu dok ne udvostruči volumen.
Kad se tijesto dobro diglo lagano ga razvaljati na debljinu oko 2 - 3 cm i čašom izrezati okrugle oblike.
Staviti krafne na pleh prekriven papirom za pečenje, pokriti krpom i ostaviti na toplom mjestu da se dižu još oko 30 minuta.
Peći na temp.180-185 C, dok ne poprime boju (oko 20-30 minuta, ovisno o pećnici).
Ostaviti krafne vani nek se malo odmore, i još tople posipati štaub šećerom.




cookandplay

Nema komentara:

Objavi komentar