14. veljače 2012.

Klara kocke


Nemam pojma koja Klara ni zakaj se ove kocke baš tak zovu, 
ali znam da su fine i osvježavajuće.
Radila sam ih prema receptu s coolinarike, od peci-pec.
Pozdrav autorici, i naravno Klari koja god bila! :)

recept

I kuhanje:
1/2 l mlijeka
1/2 l vode
10 žlica grisa
10 žlica šećera

II kuhanje:
1/2 l soka iz kompota (dodaj vode ako fali)
1/2 kg višanja iz kompota
2 pudinga vanilija
6 žlica šećera

III kuhanje:
1/2 l mlijeka
4 kom. žumanjka
5 žlica brašna
10 žlica šećera
1 margarin

1. kad se skuha griz, toplo odmah sipati u navlaženu tepsiju
2. krema od višanja, kad se skuha, odmah se vruća sipa na griz
3. u kremu od žumanjaka, kad se ohladi dodati 1 margarin
4. odozgo ukrasiti šlagom

Moje izmjene:
Griz sam skuhala s malo manje šećera.
U III kremu sam umjesto margarina stavila putar i to pola količine.
Umjesto šlaga malo sam se poigrala s karamelom :)




cookandplay

Nema komentara:

Objavi komentar