7. srpnja 2013.

Ravioli s crvenim umakom i tri vrste sira


Svi mi volimo papati, zar ne? Ako i ne volimo, moramo da bi preživjeli.
Ova prekrasna ptičica došla mi je zimus na balkon, uspjela sam ju fotkati iz daljine kako ju ne bi preplašila i prekinula u hranjenju. Na žalost nisam uspjela prepoznati koja je to vrsta, zna li možda netko od vas?


Zima je inače predivna, ali samo za one koji imaju svoj topli dom i koji nisu gladni.
Premda je prošla zima bila za pamćenje, reklo bi se ma ko još pamti lanjski snijeg!
Ako niko drugi fotografije pamte, one su naš podsjetnik i karta za vremeplov, karta za sjećanje...


No vratimo se mi rađe u sadašnjost, ljeto je, i ptičice opet sretno cvrkuću.
I tako evo jednog finog jela kojeg sam radila još zimus, a vrijedi i za ljeto, dapače!
Prošli tjedan ste na fejsu vidjeli fotku, a sad stiže i recept.
Kolko sam primjetila niste mi baš za slano? Ili sam vas navikla na slatke kerefeke hehe ali ovaj slani recept će vas oduševiti, pravi gurmanski specijalitet s tri vrste prefinih sireva!

Ravioli s crvenim umakom i tri vrste sira

gotovi ravioli punjeni ovčjim sirom
maslinovo ulje
luk
mrkvica (narezana na kockice)
paradajz (ukuhani ili svježi)
sol, papar, bosiljak
zelene masline
kuhani kravlji sir
tvrdi ovčji sir
parmezan

Na malo maslinovog ulja popržimo sitno narezani luk i mrkvicu. 
Dodamo ukuhani paradajz (ili svježi - oguljen od kore i narezan na kockice), 
i začinimo po ukusu (sol, papar, bosiljak...).
Dinstamo na laganoj vatri dok mrkvica ne omekša.
Ako je umak pre gust, u tijeku kuhanja dodamo malo vode.
Skuhamo raviole  i ocijedimo ih. 
Na tanjuru serviramo raviole, prelijemo ih umakom i dodamo narezane zelene masline.
Sa strane stavimo domaći kravlji kuhani sir narezan na kockice, na sredinu naribamo tvrdi ovčji sir i po vrhu parmezan.





cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. Najdraza mi je pasta sa sirommm...
    Obicno ljudi imaju problema sa odredjenim namirnicama; ne vole ovo ili ono. Moj problem je sto SVE volim :-(
    ...Slatka pticica na tvom balkonu je SJENICA.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sve više idem prema tom problemu :(
      Joj pa da, sjenica! hvala Jasna :)

      Izbriši
  2. Jednostavno i fino. Super za ljetno kuhanje da ne visiš dugo za šparetom! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno kad zapeku one vatrene temperature malo kome se visi dugo za šparetom. Mada, moram priznati, jučer sam 2 x palila pećnicu :o) Al zato danas samo uživancija:)

      Izbriši
  3. ja pastu volim sa piletinom,umacima,sasom.itd...

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš si me divno rashladila s ovim zimskim fotkama i otvorila mi apetiti za raviole :D

    OdgovoriIzbriši