21. lipnja 2013.

Voćni sladoledi (homemade & handmade)



I tako uskočismo mi iz čizmica ravno u badiće! :))
Ako još niste na odmoru, potražite zabavu i osvježenje u domaćim sladoledima.
Nemate aparat za izradu sladoleda?
Nema problema, može se napraviti odličan sladoled i bez aparata!
Za brzu i jednostavnu varijantu bez kuhanja i bez jaja, dovoljno je opskrbiti se
jogurtima i vrhnjima, svježim i koštuničavim voćem i
ledena avantura može početi.



Još par važnih napomena za kraj prije nego krenem na recepte, a bit će ih danas na biranje:)

Sve ove sladolede zamrzavamo najmanje 4 sata.
Prije posluživanja posudu sa smrznutim sladoledom ostavimo oko pola sata na
sobnoj temperaturi ili u frižideru.

Eto, mislim da više nema nikakvih prepreka za rashladiti se homemade & handmade slatkaćima!
Prvi je dan ljeta i ovu sezonu otvaram s jednim zdravim sladoledom.

fino


Sladoled od avokada i badema

  • 1 veći zreli avokado
  • puna šaka badema, samljeti na grubo
  • 3 pune žlice svijetlog meda
  • malo extrakta vanilije
  • sok od 1/2 limuna
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • malo čokolade za preljev

Avokadu ogulimo koru što je tanje moguće, prerežemo ga na pola i odstranimo košticu. 
Izrežemo na manje komade, stavimo u blender, dodamo med, extrakt vanilije, sok od 1/2 limuna i sve smiksamo u glatku kašastu smjesu.
Izvadimo smjesu iz blendera, dodamo grubo mljevene bademe i promiješamo. 
Slako vrhnje utučemo u čvrsti šlag i lagano umiješamo u smjesu od avokada.
Dobivenu kremu rasporedimo u plitku plastičnu posudicu s poklopcem i zamrznemo.

Ovom sladoledu savršeno paše neki dodatak u stilu čokoladnog preljeva ili svježeg voća.
Za preljev otopimo malo čokolade s kockicom putra na niskoj temperaturi i prelijemo preko serviranog sladoleda.



Ili serviramo s omiljenim voćem...



fino



I još nekoliko sladoleda iz mojih prijašnjih sezona... :)




Sladoled od višnje
  • 200 ml čvrstog jogurta
  • 60 gr šećera u prahu
  • 1 vanili šećer
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • malo višanja bez koštica iz kompota

Pomiješamo jogurt sa šećerom u prahu i vanili šećerom.
Vrhnje utučemo u čvrsti šlag i lagano umiješamo u jogurt.
U dobivenu kremu dodamo malo ocijeđenih i propasiranih višanja iz kompota i još pokoju višnju prerezanu po pola.
Kremu rasporedimo u plitku plastičnu posudicu s poklopcem i zamrznemo.

  

Sladoled od breskve s bademima 

  • 200 ml kiselog vrhnja
  • 60 gr šećera u prahu
  • 1 vanili šećer
  • 1 velika breskva
  • oko 20 gr grublje mljevenih badema
  • 200 ml slatkog vrhnja

Pomiješamo kiselo vrhnje sa šećerom u prahu i vanili šećerom.
Dodamo oguljenu i zgnječenu breskvu i grubo mljevene bademe.
Slatko vrhnje utučemo u čvrsti šlag i lagano umiješamo u vrhnje s breskvom.
Kremu rasporedimo u plitku plastičnu posudicu s poklopcem i zamrznemo.



Sladoled od pistacija i badema, 
na podlozi od prokuhanih breskvi u limunu


za sladoled
  • 200 ml mlijeka
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • malo extrakta vanilije
  • 60 gr šećera
  • 2 žumanjka
  • 40 gr neslanih fino mljevenih pistacija
  • 20 gr grublje mljevenih badema

Zakipimo mlijeko s vrhnjem i vanilijom i stavimo sa strane.
U drugoj posudi umutimo žumanjke i šećer, potom polagano u tankom mlazu dolijevamo mlijeko s vrhnjem stalno miješajući.
Zatim smjesu stavimo na najlaganiju vatru i miješamo dok se malo ne zgusne.
Maknemo s vatre i dodamo mljevene pistacije i bademe. Promiješamo i ohladimo.
Kremu rasporedimo u plitku plastičnu posudu s poklopcem i zamrznemo.

za podlogu
  • 2 velike breskve
  • limunov sok
  • 2 vanili sećera
  • voda

Oguljene breskve kratko prokuhamo u malo vode s limunovim sokom i vanili šećerom.
Breskve ohladimo, narežemo na šnitice i na njima serviramo kuglu sladoleda.

za dekoraciju
  • čokolada
  • mljeveni pistaciji

Otopimo malo čokolade i prelijemo preko sladoleda.
Posipamo mljevenim pistacijama.


Brzi sladoled od manga i jagoda


I jedan sladoled inspiriran emisijom "30 minute meals" od Jamie Olivera.
Sastojci Jamievog sladoleda su samo mango, jogurt, med i korica limete. Ja sam tome dodala malo tučenog slatkog vrhnja, te u polovicu smjese nakoliko jagoda.
Dakle, mango, jogurt, med i koricu limete smiksala sam u blenderu i na kraju umiješala tučeno slatko vrhnje. Odvojila sam jedan dio smjese i ubacila par zgnječenih jagoda. 
Dobivene kreme sam rasporedila u istoj posudi i zamrznula. 


fino


Jesam li vas uspjela malo rashladiti ? :)

Još sladoleda? -> KLIK



cookandplay

Broj komentara: 12:

  1. Ove velike fotografije su prelijepe! Zbilja si me oduševila, a tek boje i ovi mali šašavi smajlići koji ližu sladoled. ;) Mango i avocado mi se čine najbolji, barem po mojem ukusu. Jesu to jedini korneti koje si uspjela pronaći? Ja se samo sjećam kada sam radio onaj zimski sladoled da su samo takvi korneti bili po trgovačkim centrima za kupiti, što me je jako razočaralo, jer zbilja ima svakakvih, a kod nas na tržištu izgleda da baš ih i nema ili se ne pridaje nekakvoj važnosti. Žao mi je što te moram razočarati ma koliko god slamboši bili predivni, no nisi me uspjela rashladiti, jer mene tokom ljeta ništa ne može rashladiti jedino večernji sati kada temeperature se malo spuste i s obzirom kako imam problema s hiperhidrozom. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komplimentima. Uživam raditi domaće sladolede. Probaj i ti napraviti koji ljetni ;)
      Kornete imam u obližnjem dućanu, nema šanse da bi na +35 išla po gradu tražiti kakvih sve ima :)

      Izbriši
  2. Wow, kakav divan izbor vocnih sladoleda; sezona otpocela!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna. Živjeli domaći sladoledi! :)

      Izbriši
  3. Ovo si baš dobro konstatirala da smo uskočili iz čizama u badiće,ovi slamboši taman savršeno prijaju u ovim vrućinama:)..prvom prilikom moram isprobati ovaj sa pistacijama i bademima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim ljeto, ali ne u gradu, jedva čekam pobjeć nekud :)

      Izbriši
  4. Oduševljena sam postom! Moram ovo ljeto napraviti koji sladoled :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidjelo, hvala Marinica. Izgleda bit će dugo toplo ljeto i uživancija u domaćim slatkaćima :)

      Izbriši
  5. Ajme koji izbor. Tako rijetko radim sladoled, a moja mama nam je stalno radila. Ovaj s avokadom je poseban, nikad se ne bi sjetila tu namirnicu upotrijebiti za sladoled

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bi najrađe svaki dan skemijala neki slatkać heheh
      Avocado je odličan, samo mu treba dodati malo nekakvog preljeva, meni je bio savršen s čokoladom.

      Izbriši
  6. Baš mi se sviđa onaj prvi sa avokadom, bademom i medom ,a ni drugi nisu za bacit. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, gogoooo :)) koje ugodno iznenađenje vidit te ovdje! drago mi da ti se svidjaju slatkaći. Vidimo se! :)

      Izbriši