22. travnja 2013.

Pileća jetrica s češnjakom i rizi-bizi


Pileća jetrica pržena na naglo možemo pripremiti za izdašniji doručak, naprimjer s umućenim jajima, ili za laganiji ručak, s prilogom i salatom. Od priloga meni najbolje paše pire krumpir, žganci ili rizi-bizi.
Danas ćemo pripremiti rizi-bizi i pileća jetrica s češnjakom, jedno od mojih omiljenih jela.
Još ću vam otkriti dvije male ali važne tajne o jetricama; ne smiju se pržiti pre dugo jer tad postaju gorka, a soliti ih treba tek na kraju kad su pečena.

recept

za rizi-bizi
  • 200 gr riže
  • 200 gr graška
  • 1 manji crveni luk
  • malo ulja i putra
  • oko 200 ml pileće ili povrtne juhe
  • sol
  • šareni papar 
  • malo peršina 
  • kockica putra

Rižu isprati u cjediljki pod mlazom hladne vode i staviti kuhati u hladnu posoljenu vodu kojoj smo dodali žlicu ulja. Važno je da se riža ne prekuha ali treba ostati sočna i kremasta.
U međuvremenu na malo ulja i putra popržiti sitno narezani luk.
Kad luk lagano zažuti dodati grašak, malo posoliti i pržiti miješajući nekoliko trenutaka, zatim uliti juhu i po potrebi malo vode da tekućina pokrije grašak. U tijeku kuhanja grašak ne smije ostati bez tekućine, ako ishlapi podlijevati s pomalo vode. Kuhati poklopljeno na laganoj vatri dok grašak ne omekša. Na kraju dodati malo papra i narezani peršin.
Spojiti grašak sa rižom, ubaciti komadić putra, sve lagano promiješati i servirati toplo.

za jetrica
  • 1/2 kg pilećih jetrica
  • 2 češnja češnjaka
  • ulje i putar
  • sol
  • papar

Jetrica samo kratko isprati pod mlazom hladne vode, posušiti na papiru, očistiti od žilica i masnoće, te narezati na manje komade.
U tavi na malo zagrijanog ulja i putra popržiti jetrica na naglo, okrečući ih dok ne poprime boju (oko 3-4 minute). 
Dodati iscijeđeni ili sitno narezani češnjak, promiješati dok češnjak ne pusti svoj miris i odmah podliti s nekoliko žlica vode da dobijemo malo safta. Čim voda prokuha maknuti tavu s vatre i jelo je gotovo.
Tada jetrica posoliti i popapriti.
Servirati odmah.





cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. Mljaaaaaaac! Prebiti ću te k'o vola u kupusu! :D Jučer vidim fotografiju, a danas i recept.Nadam se da ću ovih dana to raditi, samo ja ću malo previše filozofirati oko hrane kao i obično, no znaš mene. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Savrsen obrok za moj ukus; na zalost, par muskih u mojoj kuci ne voli pilecu jetricu :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, i ja ću morat posegnut za ovim receptom kad mi suprug prvi put ode na neki put;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moji pojedu, iako su isprva gunđali. Možda zato jer zalijem vinom? Moja taktika je bila da napravim, a njih uopće ne nudim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam ali djeca ne,tako da dugo nisam radila

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo ti je ručak baš po mojoj mjeri,savršen!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja jetrica najviše volim sa restanim krompirom, ali i ova kombinacija uz rizi-bizi mi je jako primamnjiva, super obrok i jako dobro izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  8. Baaš mi je drago da svi volimo ovo jelo. Hvala svima! :)

    OdgovoriIzbriši