23. veljače 2013.

Zadnji trzaji zime i Kolač s višnjama, pudingom i lješnjacima



Nije Nova godina! :)
Kasna je veljača, a ovaj predivni snježni ugođaj je od jutros, u praskozorje, 
netom prije nego se ulične lampe gase...
Znam, znam, nekima je već dosta snijega ali meni nikad, pa tko voli nek' uživa sa mnom.
Za one koji pak više vole dekicu neka ostanu doma uz topli čaj, a ima i kolača!
Samo ostavite nešto i za nas kad se vratimo promrzli i cvenih obraščića :)
A kolači su sočni i voćni, s čokoladnom kremom koja ima okus nutele!

  
Kolač s višnjama, pudingom i lješnjacima

biskvit
  • 2 velika jaja
  • 120 gr šećera
  • 1 vanili šećer
  • 200 ml kiselog vrhnja
  • 200 ml grisa
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 200 - 250 gr višanja iz kompota bez koštica 
krema
  • 2 pudinga od čokolade
  • 1 l mlijeka
  • lješnjaci

Pjenasto umutiti žumanjke sa oba šećera.
Umiješati vrhnje, zatim gris pomiješan s praškom za pecivo.
Bjelanjke istući u čvrsti snijeg, te na rahlo umiješati u smjesu. 
Izliti u manji namašteni kalup (16 x 28 cm), te po površini smjese poslagati višnje. 
Peći oko 1/2 sata u zagrijanoj pećnici na 180 C. 
Lješnjake samljeti na grubo.
Skuhati 2 čokoladna pudinga u 1 litri mlijeka (sa šećerom prema uputama). 
U skuhani puding umiješati grubo mljevene lješnjake.
Preliti preko pečenog biskvita i ohladiti.
Ohlađeni kolač izrezati na kocke.




cookandplay

24 komentara:

  1. Duga je ova zima. Lopatarili jutros u pola sedam. Dobar početak vikenda. ;)
    Kolačić stvarno slasno izgleda. Valjda ću ga probati jednom napraviti. Znaš mene.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jutarnji fitnes ;) Da, baš se ova zima odužila, al meni paše, uživam u snijegu. :)

      Izbriši
  2. Ne znam baš da li su ovo zadnji trzaji zime, možda nas još koji snijeg iznenadi.
    Puding s lješnjacima mi se čini odličan, a višnjice ne volim, mada bi se ovaj kolač mogao i s trešnjama napraviti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš da nisu zadnji? Super! :)
      Trešnje bi isto mogle bit super, a može i bez voća, ali je ipak bolje kad se doda malo voćne sočnosti.

      Izbriši
  3. Imam i ja osjećaj da nisu zadnji pa snijeg pada cijelu noć i to kod nas i na moru.A kolač sočan i moćan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se djeca na moru najviše vesele. :)

      Izbriši
  4. Kako god da okreneš, nama ljudima se zbilja ne može ugoditi : kad je ljeto previše nam je vruće i doslovno dišemo na škrge, a kada je zima stalno nam je hladno i moramo čistiti snijeg. :D Sviđa mi se kolač. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao da su to neke nenormalne pojave. :)
      Inače, zima sa snijegom je puno zdravija, snijeg očisti zrak i puno je manje raznih bakcila i virusa.
      Drago mi je da ti se svidja kolač. :)

      Izbriši
  5. Ovo je prava fantazija, bas onako kako volim, socno i kremasto:) Belezim recept:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni zime i snijega nikad dosta! Sad to više ne smijem niti govoriti na glas jer me svi gledaju ispod oka...Kolačići su mljac!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh tak i kod mene, a neki misle da se zafrkavam. :)

      Izbriši
  7. Vjerujem da vam je snijega dosta,ali lijepo ga je ovako na slici vidjeti..ovaj kolač mi je krasan:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni snijega nikad dosta. Kao i kolača. :)

      Izbriši
  8. Ja obožavam svako godišnje doba i u svakome uživam. Ova slikica je prekrasna a i kolač je njami

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo moram probati... baš mi se sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
  10. čini mi se dobra kombinacija: kako sa snijegom, tako i sa kolačem :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Višnje za sočnost, lješnjaci za okus nutele, a snijeg za dojam :)

      Izbriši
  11. prekrasne slike! a recept cu probat prvom prilikom

    OdgovoriIzbriši
  12. Kolačić je krasan i baš dobro dođe kada se smrznuti vratimo doma, najljepše je tada uz topli čaj pojesti komad kolača. Ja se nekako nadam da je zimi kraj.... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Brankić. :) Kalendarski još malo i evo proljeća...

      Izbriši