25. svibnja 2015.

Štrudl od mesa i krumpira





...ili kak bi to rekli naši dragi susjedi u Bosni i Hercegovini - Sarajevski ili Šareni burek. Mljac!

recept
  • 1/2 kg kupovnih tankih kora za štrudle ili domaće vučeno tijesto 
  • 1/2 kg mljevene junetine 
  • 1 luk 
  • 3 veća krumpira 
  • sol 
  • papar 
  • malo mlijeka i ulja za premazivanje kora

Luk narezati skroz na sitno, dodati u meso, posoliti, popapriti i sve dobro izmiješati. Ako nismo sigurni je li dovoljno slano i papreno, malo probati i po ukusu još začiniti. Smjesu staviti u frižider.
Krumpire oguliti i naribati te odmah staviti u posudu s hladnom vodom, potom ih rukama dobro ocijediti.

Uzeti list kore i malo premazati uljem.
Po trećini površine kore mjestimično rasporediti hrpice mesne file (ne prenatrpati), povrh mesa posipati dio krumpira.
Ostatak kore, na kojoj nema file, kistom premazati s malo mlijeka.
Koru zarolati u tanku štrucu (kao palačinku) i staviti u nauljeni pleh.
Isto ponoviti s ostalim korama dok ne potrošimo sve sastojke.

Štrudle u plehu premazati s još malo ulja i staviti peći.
Ja pečem na 220 C na donjoj razini pećnice oko 30 minuta, zatim prebacim na srednju rešetku i pečem još oko 10 minuta (ako vaša pećnica jako peče smanjite na 200 C).

Pred kraj pečenja pripremiti preljev od:
  • 100 ml mlijeka 
  • kockica putra 
Mlijeko zakuhati i dodati putar.
Izvaditi protvan iz pećnice i svaku koru pomoću žlice premazati vrućim preljevom.
Vratiti u pećnicu na još nekoliko minuta.
Poslužiti toplo, s jogurtom ili vrhnjem.
Dobar tek!








cookandplay

Broj komentara: 7:

  1. Tvoje strudle veoma lice na mjesovitu Bosansku pitu, koja nam je omiljena. Volim kada je ovako divno rumeno ispeceno tijesto.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja pozivnica na ovu štrudlu se izgleda zagubila u pošti. Nema veze, stižem i nepozvana na ovu divoticu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo dobro deluje, mene podseca na burek, a burek obozavam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izgleda! mogli bi se pojaviti i nepozvani gosti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala cure, sve ste pozvane! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nedavno sam radila, ali sa domaćim korama, ja sam stavila kockice krumpira koji mi se nisu svidjeli, više mi se sviđa ova tvoja verzija ribanog krumpira

    OdgovoriIzbriši
  7. Ono sto je u Bosni pita i burek na sjeveru Hrvatske je to strudla koja se najcesce pravi sa sirom i jabukama.

    OdgovoriIzbriši