30. prosinca 2014.

U gostima kod Tamare

U ovom krugu FBI rukavica istraživali smo Tamarin blog What's for dessert?. Na njenom blogu se od početka osjećam kao u svom svijetu, u svijetu kolača. Baš preko kolača smo se i upoznale. Ipak, uz Tamaru me najviše asociraju praline. Ona je u njihovoj izvedbi prava majstorica. Strpljiva, sistematična i precizna (mislim da koristi šestar, ravnalo i medicinsku vagu :D), odlike su za njene savršene praline, ali i ostale prelijepe slastice. Blog "What's for dessert?" osim slatkih nudi i priličan broj slanih jela. Za ovu prigodu isprobala sam dva slatka i jedan slani recept.

Naslovi jela su ujedno i linkovi na recepte.



Ovo je super kolač, brzo se napravi i dobar je izbor za ljubitelje
čokoladnih okusa u kombinaciji s osvježavajućom notom kremastog sira.
Dodala sam malo više sira nego u receptu, a umjesto šećera koristila sam agavin sirup.


- - - - - - -

Atomska pita


Atomska pita s jabukama nekad je bio vrlo popularni kolač, ali mene tad nije privlačio, pa rekoh ak sad ne probam ni neću. Tamarin recept je u biti sa šljivama, i ta mi se verzija na oko više svidjela, ali eto trenutno nije sezona šljiva. Uglavnom, bar mogu reći probala sam atomsku :D


- - - - - - -


Slana torta



Kako ne bi bilo baš sve slatko, malo ćemo i zasoliti. Slana torta, u mom slučaju tortica :) Napravila sam mini izdanje čisto za probu, i svidjelo mi se!
Jedino sam izostavila suhu slaninu, mislim da bi stvarala problem kod rezanja, i mladi luk jer mu sad nije vrijeme. Ovakvu tortu ću sigurno raditi opet, i već mi padaju na pamet neke kombinacije :)


- - - - - - -


Draga Tamara, bilo mi je zadovoljstvo biti tvoja gošća u ovom malom ali slatkom istraživanju. Šaljem ti puno pozdrava i želim tvom blogu još puno finih i slasnih delicija!





cookandplay

Broj komentara: 6:

  1. Hvala ti za sudjelovanje! Baš si me nasmijala s onim ravnalom i šestarom za izradu pralina :)

    Cheesecake brownie ti je pun pogodak, naravno da treba dodati više sira na onaj recept koji sam isprobala, tamo ga je bilo baš malo.

    Atomska je i me ni bila bezveze (što se postupka izrade tiče), ali kad sam ju prvi put probala, shvatila sam da je to brzinski recept odličan za nenajavljene goste.

    Kako sam te potrefila sa slanom tortom, baš prava telepatija! Drago mi je da ti se svidjela i jedva čekam vidjeti koje su ti to kombinacije pale na pamet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu draga, bilo mi je zadovoljstvo! Mislila sam da neću stići, drago mi je da sam ipak uspjela sudjelovati. Sve je bilo odlično, a slana torta mi je zapela za oko još od kad si ju objavila na blogu, bit će nadam se uskoro i kombinacija :)

      Izbriši
  2. Divan izbor recepata sa dobrim opisom Tamare.
    Tebi zelim sretnu 2015 i da se nase druzenje nastavi i u njoj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna, i ja se nadam da će se naše lijepo druženje nastaviti, također želim ti sve najbolje u Novoj godini!

      Izbriši