20. prosinca 2014.

Kolač s jabukama, cimetom i šlagom


Nije me duže bilo... ma ništ dobroga. Inače mi je cijela prošla godina bila nikakva. No dobro, nije baš sve bilo crno, ali u životu puno više diraju loše stvari, a one dobre i lijepe nam se kakti podrazumijevaju.
Za blog mi sad dobro dođu recepti koje nisam stigla prije objaviti. Danas sam za vas odabrala kolač kojeg volim napraviti kad mi se jede nešto mekano, fino i sočno s jabukama. Znam da sad svi sigurno pečete božićne kolačiće, ali ovaj recept će dobro doći za slatko osvježenje nakon teške hrane ili jednostavno za poneko opuštajuće nedjeljno popodne. Ako se odlučite isprobati računajte da nestane u trenu :)

recept

fila
  • 5 jabuka
  • sok od 1/4 limuna
  • 2-3 žlice šećera
  • 1 bourbon vanilin šećer
  • 1 žlica prezli
  • 2 žličice cimeta
Jabuke oguliti, naribati i pokapati s malo limunovog soka.
Dodati šećer, vanilin šećer i prezle, posipati cimetom i promiješati.

biskvit
  • 3 velika jaja
  • 3 vrhom pune žlice šećera
  • malo extrakta vanilije
  • 3 vrhom pune žlice brašna
  • 1 žličica praška za pecivo 
  • pekmez od marelica za premaz (oko 3 žlice) 
ostalo
  • 200 ml slatkog vrhnja za šlag 
  • cimet

Manji kalup za kolače (16x28 cm) obložiti papirom za pečenje.
Žumanjke sa šećerom dobro i pjenasto umutiti.
Dodati extrakt vanilije i promiješati.
Uključiti pećnicu na 180 C.
Brašno pomiješano s praškom za pecivo umiješati u smjesu od žumanjaka.
Bjelanjke s malo soli umutiti u čvrsti snijeg.
U smjesu prvo umiješati pola snijega, zatim na rahlo umiješati i drugu polovicu.

Smjesu izliti u kalup, te staviti u zagrijanu pećnicu na 180 C i peći 12 minuta.
Izvaditi iz pećnice, premazati pekmezom od marelica i preko rasporediti pripremljene jabuke.
Staviti opet u pećnicu i peći još oko 15 minuta.

Kolač prohladiti, narezati na veće kocke i složiti na tanjur.
Slatko vrhnje ulupati u čvrsti šlag.
Na sredinu svake kocke žličicom staviti hrpicu šlaga te posipati cimetom.




cookandplay

Broj komentara: 6:

  1. Sigurna sam da ce nastupajuci praznici i nova godina biti puno bolji za tebe... Kolac je po mojoj volji- jabuke, cimet i slag su neodoljivi spoj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Često radim pitu ili štrudlu. Ovo je dobra ideja za malo promijeniti "oblik". :)
    Tebi želim bolju i sretniju narednu godinu i ostani optimistična i dalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Goga, također i ja tebi želim sve najbolje!

      Izbriši
  3. Želim ti da ti 2015. godina bude puno bolja nego ova
    Jabuke, cimet i šlag super kombinacija

    OdgovoriIzbriši