5. travnja 2014.

5 omiljenih slastica

Drage blogerice Jasna i Tamara poslale su mi pozivnicu za igricu u kojoj treba izdvojiti 5 omiljenih slastica. Zahvaljujem na pozivnicama, ali cure moje drage, sad ste me stavile na sto muka. Srce i duša me boli, al ajde nekak sam to učinila...žmirečki, ko kad nam vade krv pa okrenemo glavu :D

Evo mojih 5 lakih komada, svi su mi ko djeca majci :))
























...


Pozivnice šaljem dalje prema...

Amaterka  
Blue Hortensia 
Home-made by B
Knjiga recepata by Nina
Kulerica






 U igri preuzmite ovu sliku srca i zaljepite u svoj post, skupa s vaših 5 omiljenih slastica.
I na kraju još nominirajte 5 blogova koje ćete staviti na istu slatku muku. :)












4 komentara:

  1. Hvala ti puno na pozivnici za ovu lijepu igricu ! Lijepe su mi i odlične sve tvoje slastice, a prvu bih probala čokoladnu roladu, tako dobro izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  2. Eh,...nije lako odabrati 5 kod toliko dobrih deserta. Cini se da sam propustila vidjeti par njih; odlicno da sam ih ugledala sada ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Me parece todo muy rico se ve estupendo,feliz pascua,abrazos

    OdgovoriIzbriši