16. ožujka 2014.

Medicinski kolačići :)



Nakon dužeg vremena evo opet jedan zdravi recept, kolačići sa finim zdravim sastojcima, bez jaja i kravljeg mlijeka. U zamjenu za jaja dodala sam bananu. Od mlijeka odlučila sam se za rižino, ali možemo koristiti i bademovo. Za brašno sam koristila heljdino i brašno od pira, uz dodatak malo kukuruznog grisa. Ovaj put jedino nisam izbacila šećer, ali i tu bi se dalo kombinirati s nekom zdravijom varijantom, npr. medom ili stevijom.
I to još nije sve, ima tu i domaćeg limuna, maslinovog ulja, a i tamne čokolade!:)



recept
  • 2/3 šalice heljdinog brašna (šalica od 200 ml)
  • 1/3 šalice kukuruznog grisa 
  • 1 šalica brašna od pira
  • 1/2 šalice šećera 
  • 1/2 praška za pecivo
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • malo soli
Gore navedene sastojke pomiješati.
Zatim dodati:
  • 1 zgnječenu bananu
  • 250 ml rižinog mlijeka (koristila sam - ovo) ili bademovog 
  • 50 ml blagog maslinovog ulja 
  • koricu i sok od 1 nešpricanog limuna
  • oko 80 gr tamne čokolade narezane na kockice
Sve lagano kuhačom izmiješati u glatku smjesu.
Zatim smjesu stavljati žlicom u papirnate košarice u kalupu za muffine.
Peći u zagrijanoj pećnici na 180-190 C oko 20 min.





cookandplay

Broj komentara: 20:

  1. E izgleda jako primamljivo i neobično! Mislim da svega navedenog ima u DM-u ( nije da je jeftino...) a nisam sigurna za Konzum iako i oni imaju dosta tih "neklasičnih" vrsta brašna. Treba kupit pa ak niš drugo svaki drugi dan radit ove mafine! Kad se odlučim, ja ću staviti sojino mlijeko jer ga imam doma. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Goga. Heljda ima malo specifičan okus, ali je jako zdrava. Svih ovih vrsta brašna ima u DM-u, Mlijeka ima i u Konzumu, samo treba paziti da piše - bez glutena. Može i sojino :)

      Izbriši
  2. Sasvim zanimljivi sastojci; trebala bih se potruditi i mojim deckima ponuditi nesto kao sto su tvoji mafini!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi mi drago da isprobaš, mislim da bi se dečkima svidjelo, možda jesu malo neobičnog okusa za one kojima je heljda neobična ali ne osjeti se puno, ipak tu ima banane i čokolade :)

      Izbriši
    2. Heljda nije problem; cesto ju stavljam u kruh, tako da su navikli i vole ;-)

      Izbriši
    3. O super! onda nema prepreka :)

      Izbriši
  3. e ovo je bas u mom fazonu! zabiljezila sam za isprobavanje =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago, mislim da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  4. odlična ideja za zdrave muffine iako me naziv medicinski ne privlači ni najmanje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Razumljivo, ako gledamo izvan konteksta i recepta :)

      Izbriši
  5. Doktorice molim vas propišite mi ih na recept :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Vjerujem da su izvrsni,pored toga što su zdravi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kada pogledam sastojke, prava medicina i to ona dobra, najbolja ! Ovo moram čim prije isprobati, privukli su me odmah, heljdu i heljdino brašno volim i kombinacija sastojaka je zbilja odlična !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Branka. I brzo su gotovi, ako isprobaš javi dojmove :)

      Izbriši
  8. Zbilja zdravi kolačići kakvih nema u trgovinama i pekarama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro veliš, teško da će ih ikad i bit.

      Izbriši