10. srpnja 2013.

Kolač od rižinih pahuljica s borovnicama


Ovaj kolač je moj mali experiment s rižinim pahuljicama.
Već me neko vrijeme kopka kako bi se one ponašale kao brašno u biskvitu.
Samljela sam ih i dobila prilično hrapavo brašno, za razliku od klasičnog rižinog brašna koje je na opip mekano kao perje. Ta hrapavost me nije omela, sastavila sam recept na bazi od 3 jaja, dodala malo borovnica i čekala rezultat. Sigurno sad i vi čekate? :) Neću vas dugo držati u neizvjesnosti.


Okus nije bio u pitanju, ne može biti loše, sve su fini sastojci u kolaču. No, mene je zanimala struktura biskvita zbog mljevenih pahuljica. Dakle, biskvit je ispao fino mekan, a kad zagrizete čeka vas malo iznenađenje, dobije se osjećaj sličan kao kod kukuruzne zlevanke, znate onaj filing pod zubima kad malo zakrcka. Nakon provedene noći u frižideru (ne moje, nego kolačeve :D ) taj krckavi okus se prilično izgubi, kolač postaje sočniji i za moj ukus bolji.
Borovnice su se odlično uklopile. Sigurno bi jednako dobro pasalo i neko drugo voće, tipa trešnje, višnje, maline i slično. Uglavnom, experiment je uspio. :)

recept
  • 250 gr rižinih pahuljica
  • 3 velika jaja
  • 120 gr šećera
  • 1 bourbon vanili šećer
  • 100 ml mlijeka
  • 100 ml blagog maslinovog ulja
  • borovnice

Rižine pahuljice samljeti u brašno. Možete ih samljeti u mlincu za kavu.
Umutiti pjenasto jaja sa šećerom i vanili šećerom.
Dodati mlijeko i ulje, te lagano promiješati.
Zatim kuhačom umiješati brašno od mljevenih pahuljica.
Ako je pre gusto dodati još malo mlijeka.
Kalup za kolače (16x28 cm) namastiti i pobrašniti, te uliti smjesu.
Borovnice uvaljati u malo rižinog brašna i poredati ih po smjesi u kalupu.
Kolač staviti u pećnicu prethodno zagrijanu na 180-190 C. Peče se oko 20-25 min.
Posipati štaub šećerom i rezati na kocke.
Kolač bude sočniji kad malo odstoji u frižideru. 





cookandplay

Broj komentara: 9:

  1. Experimenat uspio!..Izgleda sasvim primamljivo a i bez glutena je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nema većeg gušta, nego kad eksperiment uspije. Kolač izgleda baš fino :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se ovo jako sviđa i ideja mi je odlična, a i kolač baš lijepo izgleda. Imam sve sastojke i rado bih ga isprobala, nadam se da će se rižine pahuljice dati samljeti/usitniti i u blenderu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim eksperimente, a ovaj tvoj je genijalan :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super! Ja negdje imam fino mljeveno rižino brašno, mogla bih probati pola-pola. Volim eksperimente! :)

    OdgovoriIzbriši

  6. Hvala svima!

    @ Branka, nisam probala u blenderu, javi jel može. :)
    @ Tadeja, mislim da bi odlična bila ta varijanta pola-pola.

    OdgovoriIzbriši
  7. Svaka čast! Ja se ne bih usudila tak eksperimentirati! Ja samo pokupim recept! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Quilly. Ja uživam u kemijanju :))

      Izbriši