24. svibnja 2013.

Integralni muffini s jagodama


Jagode su zaista neiscrpna inspiracija, i s čim god ih kombiniramo one jednostavno pašu u svemu, pa tako i u muffinima.
Recept za ove muffine skombinirala sam s malo integralnog brašna, maslinovog ulja i vrhnja. Integralno brašno ima specifičan miris i nije svima finog okusa, ali je zdravo te ga je korisno bar pomiješati s bijelim brašnom. Dodatnu zdravu notu daje maslinovo ulje i naravno - jagode :)
U stvari, volim misliti da je bar nešto zdravo. A koliko je zaista tako, to je u današnje vrijeme veliko pitanje.


Istog trena pada mi na pamet nedavno započeta akcija sadnje povrća u mom gradu, tzv. projekt urbanih vrtova. Sve se to čini divno i krasno, ali zemljište se nalazi tik uz prometnu cestu! I sad se ja pitam koliko to povrće može biti zdravo?!
Zato mislim da danas nema stopostotne garancije zdrave hrane. Sve je to tek pokušaj od većeg zla izabrati manje. I dvaput promislim kad nešto trebam nazvati - zdravim. Muffini također ne spadaju u tu kategoriju, kao ni slatko općenito. No moramo se malo i sladiti, ne? Onda ih ponekad ovak zamotam u "zdravi celofan" i bude mi lakše :)

recept

suhi sastojci 
  • 1 i 1/2 čaše bijelog brašna
  • 1/2 čaše integralnog brašna 
  • 1/2 vrećice praška za pecivo 
  • malo soli 
  • 120 gr šećera 
  • malo cimeta 

mokri sastojci 
  • 2 jaja 
  • 1/3 čaše djevičanskog maslinovog ulja 
  • 1 čaša kiselog vrhnja 
  • malo ekstrakta vanilije 
+
jagode (oko 10 kom) narezane na kockice

Uključiti pećnicu na 180 C.  
U zdjeli pomiješati sve suhe sastojke. 
U drugoj zdjeli pomiješati mokre sastojke. 
Spojiti obje smjese i kuhačom promiješati da se svi sastojci povežu. 
Zatim lagano umiješati na kockice narezane jagode. 
Kalupe za muffine namastiti i pobrašniti, ili upotrijebiti papirnate košarice. 
Žlicom stavljati smjesu u kalupe do 2/3 visine. 
Staviti u zagrijanu pećnicu i peći oko 30 minuta.
Izvaditi muffine iz kalupa i ohladiti na rešetki. 
Po želji posipati štaub šećerom.




cookandplay

Broj komentara: 6:

  1. Vjerujem da su jako ukusni u ovoj integralnoj verziji,jagode mmm volim u svim oblicima:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su ti ispali!!!!

    Ja sam isto sva u jagodama ovih dana, muffini su mi jedan od najbržih i najfinijih izbora (starijem sinu najbolji) a jučer sam radila džem, a danas ću opet.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično za doručak ili kao popodnevna grickalica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divni mafini, obožavam sve kolače sa jagodama

    OdgovoriIzbriši
  5. Sezona je jagoda i treba ih iskoristiti; osim divno ukusa imaju i bozanstvenu boju i miris. Mafini izgledaju odlicno!

    OdgovoriIzbriši