30. travnja 2013.

Šareni kup



Nema jednostavnijeg recepta, a tako finog...mmmm...
Sve kaj nam treba je šumsko voće, šlag i malo kolača. Pitate se kojeg
kolača? U ovom desertu je dio moje LCHF torte bez brašna i šećera (za LCHF način prehrane).
Inače se može upotrijebiti bilo koji kolač, ili se mogu staviti natrgani keksi.

Šareni kup

  •  2 dcl slatkog vrhnja za šlag
  •  šumsko voće
  •  dio kolača izrezanog na kockice


Slatko vrhnje utući u čvrsti šlag.
U visoku čašu naizmjenično slagati slojeve kolača, šumskog voća i šlaga. 
Ohladiti i uživati.






cookandplay

Broj komentara: 10:

  1. Eto, praktički smo skočili iz zime u ljeto i ova slastica odgovara prigodi! Zbilja ne može jednostavnije!

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno ne može jednostavnije i ukusnije :D Sada bi samo zgrabila to preko ekrana :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično osvježenje u ove tople dane :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda odlično. A po svemu sudeći mogao bi doći kao i jedan cjelokupni obrok. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ugodno oku, brzo i ukusno...+ vitamini!

    OdgovoriIzbriši
  6. I meni se sviđa! Odlično za vruće dane!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je stvarno odlično u ove prave ljetne dane. Već se veselim i sama raditi nešto ovakvo. Da sam znala da radiš kup, molila bih te da mi danas pošalješ jednu porciju na planinarenje :).

    P.S. Nominirana si za jednu nagradicu kod mene na blogu pa škicni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drugi put javi kad ideš u planine:)
      Hvala puno na nagradici :)

      Izbriši
  8. Ma ovo je super,brzinski,preukusno baš stvoreno kada zatopli ..baš odlična ideja hvala ti!

    OdgovoriIzbriši