7. srpnja 2012.

Pita s koprivom i mangom




Ove sam se godine baš napekla raznih pita i pitica, slatkih i slanih.
Isprobavala sam razne kombinacije tijesta i nadjeva. ovisno o idejama
koje su mi tog trena padale na pamet. Jedna od tih ideja je i ova pita s koprivom i mangom.

Recept

tijesto

180 gr pšeničnog brašna
50 gr kukuruznog brašna
120 gr putra narezanog na listiće
1 jaje
2 žlice vrhnja
1 žličica soli

Listiće putra utrljamo u pomiješano pšenično i kukuruzno brašno,
dodamo ostale sastojke i brzo umijesimo tijesto.
Oblikujemo kuglu i ostavimo u frižideru pola sata.

nadjev

200 gr lista mlade koprive
 1 mango
2 jaja
 1 dcl slatkog vrhnja
 2 žlice mljevenih badema
 3 žlice prezli
soli prema okusu
 na vrh noža muškatnog oraščića

Koprivu operemo, kratko blanširamo, dobro ocijedimo, posušimo i izrežemo.
Mango ogulimo, narežemo na kockice i smiksamo u pastu.
Jaja kratko umutimo i umiješamo vrhnje.
Dodamo koprivu, pastu od manga, bademe, prezle i začine.

Tijesto razvaljamo na veličinu okruglog kalupa.
Namastimo kalup i u njega položimo tijesto.
Stavimo samo tijesto u toplu pećnicu na 190 C i pečemo oko 10 min.
Zatim preko tijesta rasporedimo pripremljeni nadjev.
 Vratimo u pećnicu na 180 C i pečemo još oko 25-30 minuta.
Prije rezanja ostaviti pitu nek malo odstoji u kalupu.




cookandplay

Broj komentara: 7:

  1. Volim koprivu na sve načine. Kombinaciju s mangom nisam probala, svaka čast za ideju i hrabrost isprobavanja

    OdgovoriIzbriši
  2. jako zanimljiva kombinacija! sviđa mi se pita

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala cure.
    Drago mi je da vam se svidja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je totalno zanimljiva kombinacija,jako zgodno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      malo je neobična kombinacija, ali okusi su se na kraju
      sasvim ok sljubilji :)

      Izbriši
  5. Izgleda doista zavodljivo, ali lagala bih kad bih rekla da bih se od prve odlučila za ovu kombinaciju, iako pojedinačno volim i koprivu i mango. :)
    To je na kraju ipak, jer mango je izrazito sladak ispala slatka pita u kojoj se osjeća kopriva?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tadeja.:) I ja sam se pitala dal da ovu pitu smjestim pod slatko il slano....
      hmmm...iskreno ne znam. Okus je neuobičajen ali pasalo mi je.
      Mango je malo "razbio" oporost koprive, osjetila se slatkoća, ali osjetila se i kopriva. Tijesto s dodatkom kukuruznog brašna je odgovaralo.
      Mislim da bi ova kombinacija dobro pasala vegetarijancima,
      dobar izvor vitamina iz voća i povrća u piti.

      Izbriši