13. veljače 2012.

Kolačići a la Rafaelo


Ostalo mi žumanjaka od prošle Pavlove, pitala sam se kud bi s njima...? hmm...u neku kremu? možda kremšnite? Ne, ipak u biskvit! Ok, ali biskvitu treba krema, preljev, nešto... a da bude relativno brzo, jer mi se nije dalo extra komplicirati. Prolistala sam svoje recepte i odlučila se za varijantu kreme s kokosom. Imala sam doma još jedno pakiranje nepotrošeno od Božića. Bila sam toga ko hrčak spremila; oraha, rogača, maka, kokosa... Čini se kao malo previše hehe, ali tako nečeg nikad nije previše. Nešto sam bila i dobila - dio oraha i smokve. No kako za Novu nije bila repriza kakvu sam planirala, tako je ostalo viška materijala. Neka, neka...sad mi je drago jer imam zalihe :)
I tak...biskvit je od žumanjaka, krema od kokosa, a kolač ima okus kao Rafaelo.

Recept

biskvit
  • 4 žumanjka
  • 4 žlice šećera
  • 1 vanili šećer
  • 4 žlice ulja
  • 4 žlica mlijeka
  • 1 čep ruma
  • 4 vrhom pune žlice brašna
  • 1/2 praška za pecivo
  • 2 žlice kakaa

Žumanjke pjenasto umutimo sa šećerima, dodamo ulje, mlijeko i rum.
Brašno, kakao i 1/2 praška za pecivo pomiješamo te prosijemo kroz sito u žutu smjesu.
Izmiješamo kuhačom, pazeći da smjesa ostane pjenasta.
Smjesu rasporedimo u namašten i pobrašnjen kalup.
Stavimo u zagrijanu pećnicu na 175-180 C,  pečemo oko 15-20 minuta.
Za to vrijeme pripremimo kremu.

krema
  • 1/2 dcl vode
  • 8 dkg šećera
  • 1 vanili šećer
  • malo mlijeka i ruma
  • 10 dkg putra
  • 10-15 dkg kokosa
  • 2-3 petit-beure keksa

U 1/2 dcl vode zakuhamo 8 dkg šećera i 1 vanili šećer, te pred kraj dodamo malo mlijeka i ruma.
U još toplo dodamo 10 dkg putra i miješamo dok se ne otopi.
Smjesu prohladimo, zatim umiješamo kokos i na sitnije zdrobljene petit-beurre kekse.
Dobivenu kremu premažemo preko pečenog biskvita.
Po premazanom kolaču posipamo još malo kokosa.
Kolač dobro ohladimo u frižideru.
Kad se ohladi izrežemo na manje kocke ili štangice.





cookandplay

1 komentar:

  1. Bugenvilija
    odlično! malo ću preraditi, izbaciti šećer i brašno i da vidim kako će ispasti :))
    26.01.2012. (11:25) - - - -

    whatsfordessert
    Ovakvi recepti uvijek dobro dođu, pogotovo kad se nakupi višak ovoga i onoga, a fali ideja kamo utrošiti te namirnice.
    28.01.2012. (11:42) - - - -

    amaterka
    Super izgleda :) obožavam inače kolače od kokosa :)
    28.01.2012. (14:08) - - - -

    kalorijski restoran minus40kg ... dražeN ;)
    Kada skinem sve kile što planiram početi ću jesti i kolače. Jedva čekam smazati nešto lijepo kao što je ovo ;)
    02.02.2012. (16:18) - - -

    cookandplay
    Hvala svima.
    Bit' će još recepata s kokosom :)

    OdgovoriIzbriši